۲۳ ابزار بسیار مناسب برای هدیه دادن (قسمت اول)

ابزار برای هدیه دادن

۲۳ ابزار بسیار مناسب برای هدیه دادن (قسمت اول)

چه ابزار هایی را می توان هدیه داد؟

اگر کسانی در زندگی تان هستند که عادت دارند کارهای فنّی شان را خودشان انجام دهند؛ و عاشق ساختن و تعمیر چیز ها هستند، 23 ایده ی خوب برای دادن هدیه دادن ابزار به آن ها به شما معرّفی می کنیم که حتماً جواب می دهند. چون ابزارها همیشه هدیه های خوبی هستند.

1) دستگاه فرز شارژی 18 ولت ماکیتا
Makita 18v LXT Compact Router

کار با فرز های شارژی بسیار راحت تر از کار با دستگاه فرز برقی است. دیگر سیمی وجود ندارد که زمانی که تمرکز تان بر روی این است که ابزار را محکم و دقیق بر روی تخته نگه دارید حواس تان را پرت کند. فرز نجّاری جدید ماکیتا برای تزئین، پرداخت و ساخت میز و صندلی عالی است. درجه را بر روی اندازه ی مناسب قرار دهید و مشغول کار شوید. این مجموعه شامل دستگاه فرز، دو عدد باتری، شارژر و کیف مخصوص حمل و نقل است.

دستگاه فرز نجاری

2) پیچ گوشتی جغجغه ای با 15 سری رولگیر
Rolgear 15 in 1 Multi bit Ratchet Screwdriver

این مجموعه برای هر کسی، صرف نظر از سطح مهارت اش، هدیه ای عالی است. یک پیچ گوشتی عالی که از فولاد S2 ساخته شده است. عملکرد جغجغه ای بی صدای آن دقیق و محکم است. محل ذخیره ی سری های تعبیه شده بر روی ابزار، همه چیز را دم دست و محفوظ نگه می دارد. سری ها شامل 7 سری پیچ گوشتی دارای دو سر به علاوه ی یک سری شش ضلعی 1/4 اینچ می باشد.

پیچ گوشتی جغجغه ای 3) پیچ گوشتی شارژی هیدرولیک میلواکی
Milwaukee M18 FUEL SURGE Hydraulic Driver

یک اشکال بزرگ پیچ گوشتی های ضربه ای سر و صدای زیادی است که ایجاد می کنند. امّا می توان گفت که پیچ گوشتی 1/4 اینچ شش ضلعی هیدرولیک M18 بهترین در بین پیچ گوشتی های جدید(و خوشبختانه کم سر و صدا تر) هیدرولیک است. در یک پیچ گوشتی هیدرولیک مکانیزم ضربه زنی به وسیله ی یک سیّال است؛ که منجر به 50 درصد صدای کار کمتر و کاهش لرزش تا یک سوّم است. شما می توانید ابزار را به صورت تکی و یا به صورت یک مجموعه، شامل پیچ گوشتی، دو عدد باتری، یک شارژر و جعبه خریداری کنید.

پیچ گوشتی شارژی 4) مجموعه ی 90 عددی سری دریل(و پیچ گوشتی) ریوبی
Ryobi 90-Piece Drill Bit Set

با خرید این مجموعه ی 90 عددی ساخت ریوبی، آخرین باری خواهد بود که شما نیاز به خریدن متّه یا سری پیچ گوشتی خواهید داشت. با متّه های استاندارد، متّه های برگی، متّه های گرد بر ارّه ای و سری های پیچ گوشتی، همه ی آنچه را که برای سوراخ کاری و پیچ کاری در چوب، فلز، پلاستیک و مصالح به آن نیاز داشته باشید را خواهید داشت. و بهتر از همه اینکه بسیار ارزان هم هست.

سری بیت دریل 5) منبع برق قابل حمل دیوالت
DEWALT Portable Power Station

منبع برق 1800 وات قابل حمل دیوالت از چهار باتری مخصوص ابزارهای شارژی دیوالت استفاده می کند تا برق متناوب را در هر مکانی تحویل دهد. بنابراین دیگر نیازی نخواهد بود که فضای کارتان را به یک پریز برق محدود کنید. این جعبه ی بزرگ از باتری ها می تواند اغلب ابزارهای برقی با 1800 وات(15 آمپر) توان متناوب و 3600 وات توان پیک را راه بیندازد. این ابزار با 4 باتری 20 ولت مدل Max یا Flexvolt کار می کند. و زمانی هایی که به برق متّصل باشد به عنوان یک شارژر هم عمل می کند. شما می توانید این ابزار را به صورت تکی و یا همراه با باتری های 20 ولتی آن خریداری کنید.

منبع برق قابل حمل 6) میخ کوب شارژی هیتاچی
Hitachi Cordless Nailer

میخ کوب های محبوب هیتاچی حالا در سه مدل شارژی موجود هستند. دیگر با شلنگ هوا، کمپرسور، یا کارتریج های گاز سر و کاری نخواهید داشت. یک باتری 3 آمپری کامپکت جدید تمامی میخ کوب های بدون جاروبک را راه می اندازد. خصوصیّاتی مثل سرعت پرتاب میخ و مسلّح شدن مجدّد آن مشابه یک میخ کوب بادی است.

میخ کوب بادی 7) مجموعه ی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی ضربه ای کامپکت بدون جاروبک 18 ولت ماکیتا
Makita 18V LXT Sub-Compact Brushless Driver-Drill and Impact Kit

این ابزار جدید کامپکت بدون جاروبک 18 ولت ماکیتا، اندازه و راحتی استفاده ی یک ابزار 12 ولت را همراه با کارکرد، قدرت و سازگاری یک ابزار 18 ولت در اختیار استفاده کننده قرار می دهد. اگر به دنبال حجم و وزن کمتری برای ابزار شارژی تان برای دریل کاری، پیچ کاری و بستن اتّصالات هستید، این ابزار انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این مجموعه شامل یک دریل پیچ گوشتی 1/2 اینچی، یک پیچ گوشتی ضربه ای، دو باتری 2 آمپر ساعتی، شارژر و کیف حمل و نقل است.

دریل پیچ گوشتی 8) ارّه ی عمود بر شارژی 12 ولت بوش
Bosch 12-volt Max Cordless Jig Saw

اره عمود بر ابزاری ضروری برای کسانی است که عادت دارند که کارهای فنّی شان را خودشان انجام دهند. و این اره ی عمود بر بوش کوچک ترین ارّه ای از این نوع است که می توانید پیدا کنید. اندازه ی کوچکش آن را بسیار سبک کرده و قابلیّت مانور با آن برای انجام برش های دقیق را افزایش داده است. این اره فقط 24 سانتی متر طول دارد و وزن آن 5/1 کیلوگرم است.

اره عمود بر 9) پیچ گوشتی بلک اند دکر مدل روتو بیت
Black & Decker Roto-Bit

به پیچ گوشتی شارژی توجّه کافی نمی شود، امّا ابزارهایی بسیار کاربردی هستند. تنها نقص شان می تواند پیدا کردن سری مناسب برای آن ها باشد. پیچ گوشتی جدید 4 ولت روتو بیت بلک اند دکر دارای محلّی برای ذخیره ی 8 سریِ آن بر روی خود است. و باتری داخلی آن می تواند برای 18 ماه شارژ را نگه دارد.

دریل پیچ گوشتی 10) پمپ باد الکتریکی 120 ولت کبالت
Kobalt 120v Electric Air Inflator

پمپ باد الکتریکی 120 ولتی کبالت می تواند هر چیزی، از توپ های فوتبال و بسکتبال گرفته تا تایر دوچرخه ها و ماشین ها را باد کند. این پمپ بادِ با کاربرد آسان به شما امکان می دهد که فشار مورد نظرتان را تنظیم کنید و وقتی که فشار به آن اندازه رسید کمپرسور به صورت اتوماتیک خاموش شود. شما می توانید در خانه و با استفاده از یک پریز برق، یا در جاده و با استفاده از یک پریز 12 ولت آن را راه بیندازید.

پمپ باد 11) پیچ گوشتی ضربه ای مُشتی 12 ولت ریجید
RIDGID 12V Palm Impact Driver

پیچ گوشتی جدید ضربه ای مُشتی 12 ولت ریجید کامپکت و جمع و جور است تا شما بتوانید از آن در فضاهای تنگ استفاده کنید. کلید یا شستی ای وجود ندارد، امّا به جای آن با فشار دادن رو به پایین پیچ گوشتی فعّال می شود و 400 پوند گشتاور وارد می آورد.

پیچ گوشتی ضربه ای

محصولات مرتبط در یوتول

1 دیدگاه

  • آرش پاسخ

    سلام.
    بسیار عالی
    میشه لطفا قسمت دوم این مطلب رو هم بزارید ؟خیلی خوب بود .
    یعنی تصور کن هدیه بهت ابزار بدهند واااااای خدا

    12 دسامبر در 1:51 ق.ظ

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: