قوانین و مقررات

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

یوتول مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای یوتول محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت یوتول، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای یوتول محفوظ است. یوتول در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت دیجی‌کالا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش یوتول کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه یوتول، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

ابزار دقیق مانند ترکمتر٬مولتی پلایر و … که به آنها ابزار دقیق گفته می شود به هیچ عنوان مرجوع نمی شود.

ابزارهای برقی در صورتی که از پلمپ خود خارج نشده باشند قابل مرجوع خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی یوتول حق دارد این قوانین را بنا به شرایط  با اعلام در سایت تغییر دهد.