ابزار برقی های خطرناک

ابزار برقی

ابزار برقی های خطرناک

تمام ابزارها ممکن است خطر آفرین باشند اما تعدادی از ابزارها نیاز به دقت بیشتری هنگام کار دارند که شامل ابزار برقی نیز می شود.همیشه مراقب ابزارهای خود باشید و دارای پوشش محافظ باشند.با هم این ۶ ابزار را مرور می کنیم.

ابزار برقی های خطرناک کدامند؟

6)اره میزی

در دهه ی ۶۰ و ۷۰ میلادی به خاطر کارایی بالایی که اره میزی داشت محبوب بود اما با ورود اره میزی های کوچک تر محبوبیت این ابزار کمرنگ تر شد.هنوز هم بسیاری از نجاران از این ابزار برقی استفاده می کنند اما وسیله ای است که به خاطر حرکت تیغه به سمت شما جزو ابزارهای خطرناک به شمار می آید.

اره میزی

5)اره فارسی بر

اره فارسی بر به عنوان وسیله ی اصلی برای برش سریع فولاد استفاده می شود.چه میلگرد باشد چه لوله ی فلزی،اره ی فارسی بر به خاطر صفحه ی منحصر به فرد خود آن را برش می دهد.به هنگام کار با اره فارسی بر اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است صدمات بسیاری به بار بیاورد.

اره فارسی بر

4)فرز آهنگری

فرز آهنگری برای برش فولاد و ساییدن فلز ساخته شده است.چرخشی حدود 10 هزار دور در دقیقه دارد که 2 برابر سرعت اره گرد است.صفحه ی برش دستگاه فرز بسیار خطرناک می باشد حتی اگر دقت لازم را هم انجام دهید باز هم ممکن است خطر آفرین شود.تیغه ی دستگاه فرز ممکن است باعث قطع انگشت و حتی دست شود پس همیشه از یک وسیله ی محکم برای حرکت دادن جسم استفاده کنید.

سنگ فرز

3)دستگاه تراش

دستگاه تراش دارای سرعت باور نکردنی می باشد و بسیار قدرتمند تر است.هنگام کار با این ابزار برقی حتما از لوازم ایمنی استفاده کنید و آستین های خود را بالا بزنید.

دستگاه تراش

2)میخ کوب

از قدرت باورنکردنی میخ کوب ابزار برقی غافل نشوید.از این وسیله برای کوبیدن میخ به سطوح مختلف به صورت خیلی سریع استفاده می شود.حتی فکر اینکه میخ کوب چه بلایی می تواند سر انسان بیاورد هم دست و پای ما را به لرزه می اندازد.

میخ کوب

1)اره برقی

این ابزار به مدت طولانی است که شعار خطرناک ترین ابزار برقی را با خود یدک می کشد.فراتر از آنچه که فکر می کنید این ابزار برقی کاربردی می باشد.این وسیله هیچ حفاظی ندارد و می تواند در هر زاویه ای برش ایجاد کند.همیشه هنگام کار با اره برقی از شلوار،دستکش و محافظ صورت استفاده کنید.

اره برقی

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: