رواج روز افزون استفاده از ابزارهای شارژی

ابزارهای شارژی

رواج روز افزون استفاده از ابزارهای شارژی

سالیان اخیر دوره ی استفاده از ابزارهای شارژی به همراه باطری های قدرتمند لیتیومی بوده است که هم سبک ترند و هم در قدرت ها و مدل های گوناگون در دسترس قرار دارند.

باطری و شارژر مناسب برای ابزارهای شارژی

تقریبا تمام ابزارهای برقی دارای مدل مشابه شارژی نیز می باشند.اکثر ابزارهای شارژی جدید دارای باطری لیتیومی می باشند که نسبت به باطری های نیکل کادمیوم زمان طولانی تری شارژ باطری را حفظ می کنند.ابزارهای شارژی با باطری لیتیومی از نظر قدرت با مدل های برقی و شارژی با باطری نیکل کادمیوم برابر می باشد.

پیمانکاران کاربلد از ابزارهای شارژی مختلفی برای انجام کارهای خود استفاده می کنند و کارخانه ها نیز کماکان به کار خود برای طراحی و ساخت مدل های جمع و جور و سبک تر به منظور سهولت استفاده ادامه می دهند.به خاطر کوچک و سبک بودن باطری های لیتیومی،ابزارهایی که از این باطری بهره می برند کوچکتر و سبک تر می باشند.

پیشرفت دیگر اینکه شارژرهای جدید می توانند مدل های مختلف ابزارهای شارژی را شارژ کنند و شما دیگر مجبور نیستید که برای هر ابزار شارژر جداگانه ای بخرید . این کار نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف هزینه می شود بلکه این امکان را دارید که ابزارهای شارژی مختلفی تهیه کنید و مجبور نیستید از ابزارهایی که تناسبی با کار شما ندارند استفاده نکنید.

شارژر ابزارهای شارژینیروی 12 ولتی

این روزها ابزارهای شارژی 12 ولتی می توانند همانند مدل 18 ولتی در اکثر مواقع عمل کنند.باطری های جدید  لیتیومی و تکنولوژی براشلس (Brushless) باعث قدرتمند شدن ابزارهای 12 ولتی در اندازه های کوچکتر شده است.با اینکه ممکن نیست جای ابزارهای 18 ولتی که کارهای سنگین انجام می دهند را بگیرد اما در 80 تا 90 درصد مواقع بسیار مناسب برای انجام کارها می باشد.یک ابزار 12 ولتی برای انجام کارهای سقفی در نظر بگیرید،جمع و جور بودن آن باعث می شود کار ایمن تر و ساده تر انجام شود.

پیشرفت فراتر از انتظار تکنولوژی

ابزارهای شارژی به این منظور ساخته نشده اند که کارهای سنگین انجام دهند یا به صورت طولانی مدت کار کنند بدون اینکه داغ شوند اما در آینده شاهد ابزارهای هوشمندانه تری خواهیم بود که نزدیک شدن به داغی را تشخیص داده و از بروز دادن آن جلوگیری می کند.

از دیگر افق تکنولوژی می توان به اتصال بلوتوث و ردیاب اشاره کرد.بلوتوث به شما این امکان را می دهد که از وضعیت باطری و مقدار زمانی که می تواند کار انجام دهد شما را آگاه کند.ردیاب ابزار نیز در پیدا کردن ابزار مورد نظر در محیط کار به شما کمک می کند.

پس تا ممکن شدن استفاده از تکنولوژی های جدید امکانات ابزارهای خود را بهبود بخشید.قیمت و کیفیت ابزارهای شارژی با باطری لیتیومی ارزش این را دارد که وقت صرف کنید و آنها را تهیه کنید.پس حالا نگاهی به ابزارهایی که دارید بیندازید و جعبه ی ابزار خود را با لوازم جدید برای انجام کارهای مخصوص کامل تر کنید.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: