محبوب ترین برندهای ابزار صاحب کدام برندهای بازار هستند؟

برترین برندهای ابزار

محبوب ترین برندهای ابزار صاحب کدام برندهای بازار هستند؟

هنگامی که در ابزار فروشی های محلی قدم میزنید به نظر می رسند تعداد بی شماری از برندها به تولید انواع ابزار می پردازند.با اینکه از نظر فنی این حرف درست می باشد اما در پشت صحنه تعدادی از این برندها با یکدیگر ترکیب شده اند.همانطور که در تصویر مشاهده می کنیدتنها 18 برنده بسیار محبوب کنترل 91 درصد از بازار جهانی ابزارهای برقی و شارژی را در اختیار دارند.از این 18 برند برتر چهار برند کنترل 68 درصد از بازار را در اختیار دارد.

برندهای محبوب ابزار

برترین برندهای ابزار

به طور مثال برندهای مانند  Ryobi, Dirt Devil, Oreck, Milwaukee,Electric Hoover متعلق به شرکت تک تونیک (Techtronic Industries)  بوده  و که مرکز اصلی آن ها در هنگ کنگ می باشد.برند استنلی بلک اند دکر صاحب بسیاری از برندها می‌باشد که از جمله آنها می توان به Lenox, Craftsman, Irwin Tools, DeWALT  اشاره کرد.

سود فروش برترین برندهای ابزاراین برندها عمده ی بازار را میان خود تقسیم کردند.با استفاده از داده های حاضر تخمین زده می شود که  تا پایان سال 2017 ابزارهای دستی و ابزارهای برقی و شارژی در مجموع ارزشی به حدود 51 بیلیون دلار خواهند داشت. بلک اند دکر با داشتن 14 درصد از سهم بازار و فروش 7.14  بیلیون دلاری در این زمینه پیشتاز می‌باشد.تک تونیک که رهبری 4 برند بزرگ را بر عهده دارد 9.88٪ از سهم بازار را با فروش شش بیلیون دلاری در اختیار دارد.

عنوان

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.