۲۳ ابزار بسیار مناسب برای هدیه دادن (قسمت دوم)

ابزار برای هدیه دادن

۲۳ ابزار بسیار مناسب برای هدیه دادن (قسمت دوم)

12) ارّه ی میزی شارژی دیوالت مدل فلکس ولت
DeWalt FlexVolt Cordless Table Saw

ارّه های میزیِ کارگاهیِ قابل حمل معمولاً جاهایی استفاده می شوند که یک پریز 120 ولت در دسترس نیست. مجموعه ی ارّه ی میزی 8-1/4 اینچی دیوالت مدل فلکس ولت(Flexvolt) دارای تکنولوژی باتری فلکس ولت است که زمانی که ابزارها را عوض می کنید به صورت اتوماتیک ولتاژ را تنظیم می کند. این باتری ها با ابزار های قدیمی تر با تکنولوژی 20 ولت مکس(Max) همخوانی دارند؛ بنابراین شما از قابلیّت های باتری هایتان چیزی را از دست نمی دهید.

این ارّه ی میزی دارای ظرفیت برش 24 اینچی برای بریدن پلایوود 4 x 8 یا ورقه های او اس بی(OSB) است. این ارّه ی میزی همراه با باتری، شارژر و لوازم جانبی عرضه می شود.

اره میزی 13) نورافکن کامپکت میلواکی مدل M12
Milwaukee M12 Compact Flood Light

نورافکن جدید میلواکی را می توانید همه جا همراه خود داشته باشید. این نورافکن می تواند با محیط کارتان تنظیم و با آن سازگار شود؛ می توان به صورت گیره ای، یا آویز، یا چسبیده به جایی از آن استفاده کرد. در هر اندازه ای از فضای کار می توان از آن استفاده کرد. زمانی که در حالت «عملکرد بالا» قرار گرفته باشد میزان نوری برابر با 1000 لومن خواهد داشت. در حالت متوسط به 400 لومن و در حالت عملکرد پایین به خروجی 200 لومن کاهش پیدا می کند.

نور افکن 14) تِستِر ولتاژ غیر تماسی دارای چراغ قوه ی کلِین
Klein Non-Contact Voltage Tester

تستر ولتاژ غیر تماسی بهترین راه برای جلوگیری از شوک الکتریکی و تعیین مکان سیم هاست. گراف ال ای دی نشان دهنده ی وجود ولتاژ است. هر چه ابزار ولتاژ بیشتری حس کند یا به منبع ولتاژ نزدیک تر باشد ال ای دی های بیشتری روشن می شوند. چراغ قوه ی موجود بر روی ابزار به روشن کردن محل های تاریک کار کمک می کند. این تستر دارای قیمتی بسیار خوب است و اندازه ای عالی دارد.

تستر ولتاژ 15) میز کار وورکس مدل پگاسوس
WORX Pegasus Workstation

میز کار جدید وورکس مدل پگاسوس هم یک خرک نجّاری است و هم یک میز کار. این میز بر روی خود دو شیار دارد؛ که از آن ها برای جا دادن دو گیره ی اتّصالِ سریعِ 18 اینچی استفاده می شود. و همینطور 4 سوراخ روی میز وجود دارد که برای نگه داشتن قطعه کار های با اندازه های غیر معمول از آن ها استفاده می شود. رویه ی 31 در 35 اینچی میز می تواند تا 300 پوند را تحمّل کند. و خرک می تواند 1000 پوند رو به بالا را تحمّل کند. می توانید این میز را در تعمیرگاه، جلوی ورودی خانه، حیاط، پاسیو، یا در یک کارگاه بر پا کنید. برای گذاشتن پشت یک وانت یا انبار کردن آن در تعمیرگاه به آسانی هم جمع می شود.

میز کار 16) چکش 15 اونسی اِستوینگ
Estwing 15 oz. Ultra Hammer

مانند همه ی ابزارهای دیگر با کیفیّت استوینگ این چکش ساختِ آمریکا از فولاد یک تکّه ساخته شده است. طرّاحی صاف و صیقلی و آیرودینامیک و وزن سبک آن به شما کمک می کند که وقتی که میخ های بزرگ را یکی بعد از دیگری می کوبید سرعت تان پایین نیاید. شکاف میخ کش در طرف دیگرِ سرِ چکش در محل های تنگ به شما کمک می کند. آهن ربای موجود در قسمت سرِ چکّش، می تواند یک میخ را نگه می دارد.

چکش

17) کیف کمری چرمی نگه دارنده ی ابزار 4 در 1
Occidental Leather 5523 Clip-On 4 in 1 Tool Holder

بار بعدی که دارید روی یک پروژه  کار می کنید به جیب های تان استراحت بدهید. به جای آن ابزار های ضروری تان را در یک نگه دارنده ی تمام چرم ساخت آمریکا قرار دهید. علاوه بر داشتن محل مخصوص برای قرار گیری متر اندازه گیری، پیچ گوشتی و مداد، این کیف دارای یک محافظ پلاستیکی ابزار برای ابزار های تیز مانند چاقو یا اسکنه است. یک محل اضافی برای نگه داری مداد هم بر روی کیف وجود دارد تا زمانی که مداد تان از دست تان می افتد نیاز به پایین و بالا رفتن های بی مورد نداشته باشید.

نگه دارنده ابزار

18) چاقوی ضامن دار میلواکی
Milwaukee Self Retracting Safety Knife

هر صاحب خانه ای به یک چاقوی با کیفیّت نیاز دارد. میلواکی چاقویی را ارائه می کند که شکل پیشرفته ی طرّاحی بسیار محبوب جمع شو با یک دست است. وقتی که دکمه ی آن را رها می کنید، تیغه ی آن به صورت اتوماتیک جمع می شود. هر کسی که تا به حال دچار بریدگی بد با یک چاقوی ضامن دار شده است متوجّه طراّحی هوشمندانه ی آن می شود. از مزایای دیگر این چاقو محل ذخیره برای 5 تیغه درون دسته ی تمام فلزی آن و همینطور امکان تعویض تیغه بدون نیاز به ابزار اضافی است.

چاقو

19) پیچ گوشتی ژیروسکوپی 8 ولت دیوالت
DEWALT  8V MAX Gyroscopic  Screwdriver

این پیچ گوشتی دیوالت اوّلین پیچ گوشتی ای نیست که هم با باتری کار می کند و هم از تکنولوژی ژیروسکوپی استفاده می کند؛ اما اوّلین پیچ گوشتی ای است که با یک پک 8 ولت لیتیوم یونی نسبتاً قوی کار می کند. برای آزمایش ما 242 عدد پیچ مخصوص درایوال 1-1/4 اینچی را قبل از اینکه باتری تمام شود در یک درایوال 2X4 وارد کردیم. با به کارگیری سیستم ژیروسکوپ میکرو الکترو مکانیکال(MEMS)- شبیه چیزی که در تلفن های هوشمند موجود است- کار با آن آسان شده است. مچ تان را به راست بچرخانید تا پیچ گوشتی در جهت عقربه های ساعت بچرخد. برای برگشتن، مچ تان را به چپ بچرخانید. برای کارهای قدرتی و سخت، ابزار به صورت تفنگی تنظیم مجدد می شود.

پیچ گوشتی

20) انبر دست چَنِل لاک مدل E347 XLT
Channellock E347 XLT Combination Plier

ابزار های سری E ساخت آمریکای چنل لاک نسخه های سبک تر انبر های قدرتمند معروف آن هستند. امّا همچنان دارای همان قدرت، برش دقیق و گیرش خوب هستند. محل قرار گرفتن لولای مدل E347 خاصیّت اهرمی را افزایش می دهد که در نتیجه نیرویی که شما باید وارد کنید کاهش می یابد. بهتر از همه ی این ها اینکه از کار با این ابزار ها احساس خوبی خواهید داشت. لبه های برّنده و سطوح فک های آن ها با لیزر سخت کاری شده است.

انبر

21) دریل وورکس مدل Switch driver
Worx Switchdriver

این ابزار دو کاره به شما امکان می دهد که بدون وقفه و با چرخاندن سر بین حالت دریل و حالت پیچ گوشتی تغییر وضعیت دهید. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به گذاشتن زمان برای تعویض پیاپی سری ها و تنظیم دریل نخواهید داشت. توان حاصل از20 ولت برای انجام هر کار خانگی بیشتر از حد نیاز هم هست؛ و هر شخصی که کارهای فنّی اش را خودش انجام می دهد عاشق داشتن آن است.

دریل

22) کمپرسور هوای شارژی 10 لیتری 60 ولت دیوالت
Dewalt 60V 2.5 Gallon Cordless Air Compressor

با به کارگیری باتری های قدرتمند تر، ابزارهای برقی در حال جایگزینی با انواع شارژی هستند. کمپرسور های هوای شارژی دسته ی جدیدی هستند که قطعاً در چند سال آینده رشد و پیشرفت خواهند داشت. دیوالت در حال حاضر دارای بزرگ ترین و قدرتمند ترین کمپرسور هوای شارژی است که با باتری های 60 ولتی سیستم Flexvolt کار می کند. یک شلنگ و یک باتری که داشته باشید آماده ی کار خواهید بود.

کمپرسور هوا

23) ارّه ی دیسکی شارژی ماکیتا با دسته ی پشتی
Makita Rear Handle Cordless Circular Saw

ارّه ی دیسکی جدید بدون جاروبک ماکیتا برای داشتن قدرت برش ماکزیمم با دو عدد از باتری های 18 ولتی LXT ماکیتا کار می کند. طرّاحی با تیغه در چپ و دسته ی عقبی اوّلین نمونه در ابزار های شارژی است. یک تغییر طرّاحی خوشایند برای کسانی که ارّه های دیسکی معمول را نمی پسندند. این ارّه دارای پایه و محافظ تیغه ای از جنس منیزیوم دایکست شده و پوشش تیغه و محفظه ی موتور از جنس آلومینیوم دایکست شده است؛ که دوام و وزن کمتر را با هم به همراه دارد(تنها 6/5 کیلوگرم. با باتری ها که جداگانه فروخته می شوند).

اره دیسکی

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: