چه ابزار هایی را نباید ارزان بخریم؟

ابزار با کیفیت

چه ابزار هایی را نباید ارزان بخریم؟

چرا استفاده از ابزار با کیفیت

حقایقی وجود دارد که ابزارها باید به خوبی استاد کار باشند. وقتی که شما ابزار با کیفیت تهیه می کنید یکبار برای همیشه پول خرج می کنید(در صورتی که آن ابزار دارای گارانتی مادام العمر باشد).در این جا 6 ابزار را بررسی می‌کنیم که به ما قدرت و هزینه‌ای که کردیم را به ما برمی گرداند.

مجموعه آچار

چه شما کار لوله کشی انجام دهید چه تمیز کردن تیغه های ماشین چمن زنی یا تعمیر کردن کردن  ماشین٬ آچارها بسیار مهم هستند. شما به آچار نیاز دارید هنگامی که برای انجام کاری باید پیچ و مهره ها را باز کنید یا انجام دیگر کارهایی که نیاز به استفاده از آچار دارد.اگر هدف شما برای استفاده از آچار در انجام کارهای مکانیکی می باشدنیازی به صرف هزینه بیشتر برای تهیه آچار سر لقلقه ای ندارید. چیزی که شما نیاز دارید آچار با کیفیت بالا می باشد.از آچارهایی استفاده کنید که روکش کروم وانادیوم دارند یا به دنبال آچارهایی بگردید که روکش کروم دارند و در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند.

سری آچار

سری آچار بکس

شما می توانید به راحتی سری های ۱۰۰ عددی بکس در فروشگاه های ابزار پیدا کنید. در واقعیت شما نیاز به یک مجموعه از بکس های کاربردی را دارید که دارای کیفیت بسیار بالای باشند. یک مجموعه آچار بکس با سایز بندی متریک و استاندارد تهیه کنید تا حق انتخاب هر دو را داشته باشید. قابلیت باز و بسته شدن سریع قفل آچار بکس به شما کمک می کند چه سری های بکس را سریعتر تعویض کنید. این هم گزینه‌ای است که به داشتنش می ارزد.

شما به راحتی می توانید آچار با کیفیت را از آثار های ارزان قیمت تنها با در دست گرفتن آنها تشخیص دهید٬ بکس های ارزان قیمت دارای وزن بیشتری هستند و شما هنگام کار تفاوت میان آچار بکس با کیفیت و آچار بکس های ارزان قیمت را خواهید دید.

سری آچار بکس

سری پیچ گوشتی

یک مجموعه پیچ گوشتی که دارای سایز های گوناگونی می باشد تهیه کنید  تا بتوانید کارهای سنگین مانند باز کردن پیچ های پوسیده و زنگ زده در دیواره کشتی یا انجام کارهای ساده و کوچک مانند تنظیم پیچ های الکترونیکی را با پیچ گوشتی انجام دهید.

سری پیچ گوشتی

دریل چکشی و دریل پیچ گوشتی

گاهی اوقات شما نیاز به قدرت خیلی زیادی برای انجام دریل کاری های سنگین دارید. اینجاست که شما نیاز به دریل های چکشی مانند Ridgid gen 5 x drill  دارید. دریل چکشی قدرت سوراخ کردن سطوح خیلی سخت مانند آجر٬سنگ و بتونی را دارد. حرکت ضربه‌ای٬سریع و چکشی مته را وادار به حرکت رو به جلو می کنند.سپس از یک دریل پیچ گوشتی برای پیچ کردن به سطح مورد نظر استفاده کنید.نیروی وجود دارد که حتی پیچ های بلند را به سرعت پیچ می کند که دیگر دریل ها قادر به انجام این کار نیستند.

دریل چکشی

اره دیسکی

شما می‌توانید یک اره دیسکی با قیمت پایین تهیه کنید این کار را انجام ندهید.اره دیسکی ارزان مشکلاتی نیز با خود دارد که برای شما خطرناک است برای مثال ممکن است برش منظم ایجاد کند٬ لگد بزند  و برای برش زدن شما مشکل ایجاد کند.

اره دیسکی با کیفیت می‌تواند به راحتی برش بزند و قدرت مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. درست است که شما هزینه بیشتری پرداخت میکنید اما برش مستقیم٬ دقیق و بی نقصی خواهید داشت.همچنین نیازی نیست شما فشار بیشتری به دیسک وارد کنید به این خاطر که این اره به اندازه ی کافی سنگین است و به راحتی به روی تخته الوار می نشیند.

اره دیسکیدریل شارژی

باتری های لیتیومی ساخته شده برای دریل های شارژی بسیار محبوب در میان مخالفان می باشد. مسلم است که دریل شارژی به قدرتمندی دریل برقی نمی باشد اما دریل شارژی حجم کاری بسیار بالایی را می تواند انجام دهد. مزیتی که دریل شارژی دارد در این است که شما به راحتی آن را هر طور که بخواهید با خود می توانید جابجا کنید.

دریل شارژییک برند را در نظر بگیرید که به شما این امکان را می دهد با یک باتری از چند ابزار شارژی استفاده کنید.این ویژگی باعث می شود شما در هزینه ها صرفه جویی کنید و همچنین پکیج ابزار شارژی خود را بدون خرید بدون حتی یک عدد باطری و شارژر اضافه تجهیز کنید.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: