چه ابزارهایی برای مصرف خانگی نیاز است؟

ابزار های ضروری هر جعبه ابزار

چه ابزارهایی برای مصرف خانگی نیاز است؟

تیغ موکت بری

تیغ موکت بری یک ابزار دستی با توانایی بسیار زیادی در بریدن می باشد و برای باز کردن جعبه ها و جعبه های صدفی بسیار بهتر از قیچی می باشد.برند ها و مدل های مختلفی است تیغ موکت بری وجود دارد که شما می توانید آن را تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه چند تیغه اضافی به عنوان یدک با خود داشته باشید.

متر اندازه گیری

متر اندازه گیری یک وسیله بسیار مهم به خصوص برای آن دسته از افرادی که به خانه جدید نقل مکان کردند می باشد زیرا که با استفاده از این ابزار می توانند اتاق های خالی را اندازه گیری کنند.برند٬ سایز و شکل های مختلفی از متر اندازه گیری در دسترس می باشد اما برای شروع بهتر است که از یک متر اندازه گیری معمولی استفاده کنید. توصیه می‌ کنم که برای شروع یک متر اندازه گیری با اندازه ۷۵ سانتی متر تهیه کنید و بهتر است حتی یک متر اندازه گیری کوچک تر هم با خود داشته باشید تا بتوانید به طور مثال اندازه مبلمان را برای اتاقمان اندازه گیری کنیم.

پیچ گوشتی با سری قابل تعویض

نیازهای افراد برای استفاده از پیچ گوشتی متفاوت می باشد اما یک پیچ گوشتی با سری قابل تعویض معمولاً انتخاب خوبی است و می‌ تواند اغلب کارهای ما را انجام دهد. اگر بودجه شما اجازه می دهد یک مجموعه پیچ گوشتی با دسته ارگونومیک هم تهیه کنید تا به راحتی بتوانید کار خودتان را پیش ببرید.

آچار آلن

بهتر است آچار آلنی را انتخاب کنید که دارای سر مستقیم و سرگرد باشد تا بتوانید حتی در جاهای سخت هم کار خود را پیش ببرید. با استفاده از آچار آلن می‌توانید به آسانی مبل یا میز یا هر چیز دیگری که به ترانه مربوط می‌شود را به راحتی باز و بسته کنید.

چکش میخ کش

انتخاب یک چکش میخ کش ۴۵۰ گرمی برای کوبیدن میخ و حتی کشیدن میخ بسیار انتخاب فوق العاده ای می باشد و می تواند کارهای شما را پیش ببرد.

چراغ قوه ال ای دی

راجع به زمان هایی که به چراغ قوه نیاز دارید فکر کنید: وقتی که برق می رود٬هنگامی که یک شی به زیر مبلمان غلط می خورد یا حتی صداهایی از حیاط پشتی خانه تان می شوید.پس همان طور که می دانید داشتن یک چراغ قوه به شما کمک شایانی می‌  کند.

آچار فرانسه و آچار یکسر تخت یکسر رینگ

شما حداقل به دو آچار فرانسه نیاز دارید یکی با سایز ۸ اینچ و دیگری با سایز ۶ یا ۱۰ اینچ تا با استفاده از این دو سایز آچار فرانسه می توانید تمامی کارهای خود را انجام دهید. به طور مثال با استفاده از یک آچار فرانسه پیچ را نگه می دارید و با آچار فرانسه دیگر می‌توانید آن را باز کنید.همچنین آچار یکسر تخت یکسر رینگ را فراموش نکنید و یک مجموعه ۹ عددی متریک و یک مجموعه ۹ عددی اینچی از این ابزار تهیه کنید.

آچار یکسر تخت یکسر رینگانبرها

انبارها برای خودشان یک دنیای بزرگ هستند اما برای شروع شما نیاز به یک دم باریک٬ انبردست و سیم چین دارید.

اره ها

ممکن است روزی نیاز باشد تا چیزی را ببرید و ابزارهای بسیار زیادی هستند که می‌ توانند این کار را برای شما انجام دهند.اگر شما نمی دانید چه چیزی را می خواهید برش دهید پس بهتر است یک اره افقی بر تهیه کنید زیرا که این ابزار چند کاره است و می تواند انواع مختلفی از مواد مانند فلز پلاستیک و چوب را برای شما برش دهد.

اره افقی بر ریوبیجعبه ابزار

شما به یک جعبه ابزار برای نگه داشتن تمامی ابزارهای آن نیاز دارید.یک جعبه ابزار حتی از ارزان ترین نوع آن به شما کمک می کند تا تمامی ابزارهای تان را در یک جا جمع کنید.

دریل شارژی

دریل شارژی ممکن است کمی گران باشد اما یک ابزار بسیار کاربردی است. به خاطر داشته باشید که برای تهیه دریل شارژی از یک برند معتبر این ابزار را تهیه کنید و حتماً دارای باتری لیتیوم یونی باشد.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: