چرا باید اره افقی بر در ابزارهای خود داشته باشیم

اره افقی بر

چرا باید اره افقی بر در ابزارهای خود داشته باشیم

اره افقی بر چیست?

اره افقی بر به منظور کمک به شما برای برش های سخت و دشوارو تخریب مورد استفاده قرار می گیرد.موتور اره افقی بر سطح بالایی از قدرت را به تیغه ارسال می‌کند و به شما امکان برش انواع مختلفی از مواد مانند فلز٬ فایبرگلاس٬سطوح گچی و سیمانی٬ چوب و پلاستر را می دهد. اره افقی بر یک ابزار بسیار محبوب برای انجام کارهای ساختمانی٬ لوله کشی٬تاسیسات ساختمانی و الکتریکی می باشد.زمانی که شما به دنبال خرید اره افقی بر هستید باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.بسیار مهم است که تصمیم بگیرید به چه مقدار جا به جا کردن این ابزار نیازمند هستید و در نظر بگیرید که قدرت خروجی چه مقدار باشد. همچنین باید سایز و وزن دستگاه را اندازه بگیرید.در همین باره باید مدتی که می‌خواهید با اره افقی بر کار کنید را هم برآورد کنید.مطمئن شوید که همیشه سهولت استفاده را با توانایی‌ها مقایسه می کنید.

اره افقی بر ریوبیسرعت و قدرت پیشنهادی برای اره افقی بر

اگر شما یک کارشناس حرفه‌ای تخریب می باشید پس باید اره افقی بری انتخاب کنید که دارای قدرت های مختلفی می باشد. شما می توانید مدل های متنوعی از اره افقی بر شارژی پیدا کنید که این به شما قدرت مانور بسیار بالایی می دهد و همچنین به راحتی قادر خواهید بود در اطراف محل مورد نظرتان جا به جا شوید بدون اینکه بخواهید آن را از پریز در آورید. اما در خاطر داشته باشید که با کم شدن سطح باتری قدرت اره افقی بر هم کاهش پیدا خواهد کرد. اره افقی بر برقی به شما در تمام مدت قدرت بالا و دامنه ای با قدرت کمتر از ۵ آمپر تا بالای ۱۵ آمپر٬می‌دهد. به خاطر داشته باشید که ابزارهای با بیشتر از ۱۰ آمپر به شما قدرت کافی برای انجام کارهای سنگین را می دهد.

نکات مفید

اگر شما به قدرت مانور بیشتری نیاز دارید یک اره افقی بر برقی انتخاب کنید.البته بسیار مهم می باشد که اره افقی بر شارژی با قدرت بالا مثل ۱۸ ولت یا ۲۴ ولت انتخاب کنید.همچنین شاید بخواهید منبع باطری اضافه برای اطمینان از تکمیل کار خود به همراه داشته باشید.شما می‌توانید یک اره افقی بر شارژی که دارای باتری لیتیوم یونی می باشد برای انجام کار به مدت طولانی تر استفاده کنید.

مزایای اره افقی بر شارژی

فاکتورهای بسیار زیادی در مورد مزایای این ابزار شارژی از جمله قابل حمل بودن٬ برش بهتر و سرعت متغیر وجود دارد.هنگامی که اره افقی بر شما شارژی باشد می توانید به هر مکانی که می خواهید آن را منتقل کنید زیرا نیازی به منبع برق ندارد.علاوه بر این افقی بر شارژی می‌تواند بدون ژنراتور های سنگین و یا کابل های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.در اینجا تعداد دیگری از قابلیت هایی که اره افقی بر شارژی برای شما فراهم می کند جمع آوری کردیم.

اره افقی بر شارژیعملکرد بهتر

شما قدرت تعامل بیشتری با اره افقی برشارژی دارید زیرا با استفاده از این ابزار میتوانید به صورت افقی و عمودی برش ایجاد کنید.همچنین میتوانید برش‌های سخت را خیلی سریع بدون ترس از قطع شدن سیم برق ایجاد کنید.

سرعت متغیر

اره افقی بر شارژی حرکت دایره‌ای و سرعت متغیر دارد که به شما این امکان کنترل بهتر این ابزار را میدهد. ویژگی های کنترل همچنین به شما امکان را می دهد که تنظیمات مورد نظر خود برای راحتی و کارایی انتخاب کنید.

ضربات عمیق بهتر

اره افقی بر شارژی برای شما ضربات بلندتری در اندازه ۱-۱/۴ اینچ بیشتر ایجاد می کنند. ضربات بلندتر برای شما برش های سریعتر و محکم تری ایجاد می کنند.

برش اره افقی برراحتی و سهولت

اکثر کارهایی که نیازمند به اره افقی بر می باشند می‌بایست چندین ساعت کار ادامه دار انجام دهند. به همین خاطر است که این ابزار باید به راحتی قابل استفاده باشد.شما ممکن است بارها با ابزار در بالای سر خود کار کرده باشید وخیلی زود از نگه داشتن ابزار برای طولانی مدت در بالای سر خود خسته شده باشید. اگر با اره افقی بر در اغلب اوقات بالای سر خود کار می کنید پس باید به دنبال پیدا کردن مدل برقی  باشید که سبک تر است و دنبال مدل شارژی که دارای باتری بوده و سنگین تر است نباشید.اگر در محیط های کوچک و تنگ کار میکنید پس باید به دنبال یک مدل کوچکتر با عملکرد بهینه باشید. علاوه بر تیغه چرخشی و دسته همچنین به دنبال یک تیغه قابل تنظیم بگردید.این ویژگی های اضافی به شما اره ای با دسته محکم می دهد که می تواند در تمامی زاویه ها مورد استفاده قرار گیرد.

حواستان باشد که به دنبال اره افقی بری باشید که تعادل خوبی داشته باشد٬ این ویژگی به شما احساس سبکی بیشتری به هنگام استفاده از این ابزار را میدهد.دسته ای انتخاب کنید که در تمام مدت کار به شما احساس راحتی بدهد تا بتوانید برای مدت طولانی کارهای سخت را انجام دهید.ابزار های قدرتی که لرزش دارند باعث افزایش خستگی می شوند پس سیستم کاهش لرزش باعث می شود که مدت زمان بیشتری بتوانید با ابزار کار کنید و خیلی زودتر کار را به اتمام برسانید. همچنین ابزار قدرتی با لرزش کمتر باعث افزایش دقت کار با ابزار می شود.

بهینه سازی اره افقی بر

هنگامی که با اره افقی بر کار می کنید بدون شک کارهایی می باشد که رفته رفته باعث از بین رفتن تیغه اره افقی بار میشود.ممکن است بخواهید اره را انتخاب کنید که نیاز کمتری به تعویض تیغ داشته باشد این باعث افزایش راندمان کاری می شود.یکی دیگر از بهینه سازی ها سیم انعطاف پذیر و نشانگر برق می باشد که باعث افزایش قدرت مانور این ابزار می شود.نگاهی به دیگر ویژگی‌ها بیاندازیم که به شما کمک می کند.

کفشک قابل تعویض

با داشتن کفشک قابل تعویض شما کنترل پایداری بیشتری خواهید داشت.کفشک ها در جاهای مختلفی از تیغه برای افزایش کارایی می توانند مورد استفاده قرار گیرند و شما می توانید بدون هیچ ابزار خاصی آنها را تنظیم کنید.

قدرت مانور دایره ای

اگر شما اره افقی بر به همراه عملکرد دایره ای خریده باشید ابزاری در دست خواهید داشت که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی با سرعت بالا برای شما برش ایجاد می کند.همچنین یک سرعت ثابت در اختیار شما قرار میدهد و مهم نیست ابزار در چه حالتی قرار گرفته باشد. هنگامی که اره افقی بر شما تنظیمات مختلفی داشته باشد می‌توانیدمواد مختلفی از جمله فلز را با سرعت کمتر از برای تاثیر بیشتر برش دهید.

کیف ابزار

کیف ابزار به شما در هنگام جابجایی اره افقی بر برای محافظت از این ابزار کمک می کند.کیف ابزار همچنین لوازم جانبی اره افقی را در خود خواهد داشت.اما اگر  کیف ابزار ای تهیه کنید که پوشش خارجی سختی داشته باشد تنها ایمنی را بالا برده اید.

تعویض تیغ بدون استفاده از ابزار

این ویژگی به شما امکان تعویض تیغه را هم سریعتر و هم بهتر تعویض کنید.همچنین شما زحمت به همراه داشتن ابزار اضافی در محل کار خود برای تعویض تیغه را نخواهید داشت.

تیغه اره افقی برسرعت متغیر

با داشتن قابلیت سرعت متغیر شما می توانید با توجه به موادی که می‌خواهید برش بزنین سرعت مناسب آن کار را انتخاب کنید.این قابلیت برش پی نقص ودقیق شما در هنگام کار می شود.

سرعت ثابت

این باعث می شود افقی بر شارژی هنگام کار سرعت ثابت داشته باشد.این قابلیت به معنای کم نشدن سرعت به هنگام برش مواد می باشد.

نتیجه گیری

اره افقی بر ابزاری است که نمیتوان  از آن صرف نظر کرد اما مدل‌های بسیار زیادی از این ابزار وجود دارد که باعث ترساندن مشتری‌ها می شود.هنگامی که آماده خرید یک اره افقی بر فوق العاده برای خود شدید خرید یکی از مدل‌ های برتر بازار انتخاب هوشمندانه خواهد بود.خریداران با انتخاب یکی از افقی بر های برتر بازار موافق می باشند چراکه این ابزار به خاطر کیفیت بالا و دوام بسیار انتخاب شده است. اگر یکی از برترین های بازار مناسب کار شما نبود از با آدم های حرفه ای برای انتخاب اره افقی مناسب فعالیت شما مشورت کنید.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: