پیچ گوشتی شارژی چگونه به ما کمک می کند؟

پیج گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی چگونه به ما کمک می کند؟

هر روزه استفاده از پیچ گوشتی شارژی بیشتر و بیشتر می شود.خرید این وسیله ی فوق العاده به صرفه جویی در مصرف وقت و انرژی کمک شایانی می کند.

پیچ گوشتی شارژی برای بستن پیچ های بزرگ و بلند استفاده می شود و دارای بیت های مناسب این کار می باشد.حرکت چکشی با اعمال نیروی گشتاوری دریل این کار انجام می شود و می توان گفت که شما هیچ حرکتی را در دست خود متوجه نمی شوید.به همین راحتی پیچ های بلند بدون انجام کار خاصی به جسم مورد پیچ شده اند.بستن پیچ با دست!؟فکرش رو هم نکنید!

مقداری احتیاط در زمانی که پیچ به پایین ترین حد می رسد باید چاشنی کار شود به ویژه هنگام بستن پیچ به دیوار خشک.نگران نباشید،با کمی تمرین نتیجه ی خیلی خوبی خواهید گرفت.

اما پیچ گوشتی شارژی مزیت های دیگری هم دارد.علاوه بر حرکت چرخشی چکش یک حرکت محوری هم وجود دارد که بیت را به سر پیچ می بندد.به این معنا که احتمال کمی برای جدا شدن پیچ از بیت وجود دارد به ویژه زمان بستن چهارسو که احتمال خطا رفتنش بیشتر می باشد.

جدیدترین نسل پیچ گوشتی های شارژی بسیار جالب توجه است زیرا می تواند صدها پیچ بلند را فقط با یک بار شارژ کردن ببندد.با دو باطری و یک شارژر تمام مدت می توانید پیچ ببندید و فقط چند لحظه برای تعویض باطری کار را متوقف کنید.

ابزارهای شارژی معمولا سبک تر از ابزارهای بادی می باشد به این خاطر که شلنگ های طویل و سنگین به همراه خود دارند.

انتخاب و استفاده از پیچ گوشتی شارژی

بیشتر تولید کنندگان،ابزارهای شارژی مانند دریل در خط خود تولید می کنند.طرز کار این ابزارها به یک شکل است اما دارای ویژگی های متفاوتی هستند.پیچ گوشتی های شارژی که در ادامه آمده اند دارای اکثر ویژگی هایی هستند که شما نیاز دارید یک پیچ گوشتی داشته باشد.

پیچ گوشتی شارژی ریجید RIGID Gen5X 18v

موتور براشلس (Brushless) پیچ گوشتی شارژی ریجید نیروی 2.250 اینچ-پوندی فراهم می کند و دارای زمان انجام کار بالایی است.از ویژگی های این مدل می توان به 50 درصد عمر بیشتر،محفاظه الکتریکی سه گانه،عملکرد بالا در هر شرایط آب و هوایی و نشانگر باطری اشاره کرد.تنظیم قدرت و سرعت و همچنین چراغ LED که باعث کاهش سایه های اطراف بیت می شود این را به یک پیچ گوشتی شارژی کارآمد تبدیل کرده است.

پیچ گوشتی شارژی ریجیدپیچ گوشتی شارژی ریوبی Ryobi one+ 18v

پیچ گوشتی شارژی ریوبی دارای چرخش 3200 دور در دقیقه و نیرویی بیشتر از 1600 اینچ-پوند بوده و 33 درصد سریعتر و قدرتمندتر نسبت به مدل های قبلی می باشد.دارای ویژگی هایی مانند سه نظام اتوماتیک کلیدهای تغییر سرعت و نور LED از بین برنده ی سایه های محل انجام کار می باشد.از دیگر ویژگی های این پیچ گوشتی شارژی می توان به جمع و جور بودن،وزن کم و باطری Li-on آن که در کمتر از 60 دقیقه شارژ می شود اشاره کرد.

پیچ گوشتی شارژی ریوبی

پیچ گوشتی شارژی ماکیتا Makita compact LXT 18V

این مدل پیچ گوشتی شارژی ماکیتا دارای موتور براشلس سه سرعته و وزن تقریبی 1.5 کیلوگرم می باشد و نیروی چرخشی 1550 اینچ-پوندی تولید می کند.قابلیت سه سرعته بودن به استادکار این امکان را می دهد که با توجه به کار سرعت مورد نظر را انتخاب کند.حالت تعویض سریع دارای تنظیم کننده ی الکترونیکی اتوماتیک می باشد که می تواند سرعت چرخش را کمتر کرده و شکسته شدن پیچ به هنگام کار را به حداقل برساند.

پیچ گوشتی شارژی ماکیتا

پیچ گوشتی شارژی میلواکی Milwaukee Fuel ¼ inch hex

پیچ گوشتی شارژی میلواکی دارای چهار حالت کنترل برای تسلط بیشتر بر روی سرعت و قدرت می باشد.در حالت اول دارای چرخش تا 850 دور در دقیقه،حالت دوم تا 2100 دور در دقیقه،حالت سوم 3000 دور در دقیقه و حالت چهارم ضریه زننده ی آهسته می باشد که از گردش نوک پیچ و همچنین شکست و خارج شدن از مکان خود را کاهش می دهد.سیستم هوشمند Redlink Plus میلواکی از آسیب دیدن ابزار و باطری به هنگام اعمال اضافه بار یا گرم شدن زیاد جلوگیری می کند.

پیچ گوشتی شارژی میلواکی

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: