راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی چیست

در اصل از پیچ گوشتی برای انجام انواع کارهای خانگی از سر هم کردن قفسه٬ میز و صندلی گرفته تا سفت کردن دستگیره های در٬مورد استفاده قرار می گیرد.با اختراع پیچ گوشتی شارژی این ابزار دارای همان عملکرد پیچ گوشتی بوده که به آن نیرو اضافه شده است و نیازی نیست خودتان پیچ ها را سفت کنید.چنین ابزارهایی راه انجام کارهای خانگی را تغییر دادند. انرژی و زمانی که به وسیله پیچ گوشتی شارژی ذخیره می شود باعث شده که این یک ابزار محبوب در جعبه ابزار ها باشد.

تاریخچه پیچ گوشتی

پیچ گوشتی برای قرن‌هاست که مورد استفاده قرار می گیرد شواهد تاریخی حاکی استفاده از این ابزار در اواخر قرون وسطا می باشد.این ابزار کاربردی در فرانسه یا آلمان در قرن پانزدهم گسترش پیدا کرد. در فرانسه و آلمان هر کدام مخصوص خود را برای پیچ گوشتی داشتند.

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

برتری های بسیار زیادی پیچ گوشتی شارژی نسبت به پیچ گوشتی دستی دارد.دلایل برتری پیچ گوشتی شارژ را در پایین ذکر کرده ایم. تعجب آور نیست که پیچ گوشتی شارژی در هر جعبه ابزاری وجود داشته باشد.علاوه بر این استفاده از پیچ گوشتی شارژی فشار ناچیزی به دست و مچ شما وارد می‌کنند به کاربر این امکان را می دهد تا با دقت کار خود را انجام دهد.

قابل حمل بودن

پیچ گوشتی شارژی ابزاری است که به راحتی جابجا می شود. این ابزار جمع و جور و سبک بوده که شما را قادر می سازد در هرجایی که بخواهید پیچی را ببندید یا باز کنید.در محل انجام کار شما برق وجود نداشته باشد٬پیچ گوشتی شارژی راهی برای انجام کار شمابدون هیچ گونه نگرانی می باشد.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری پیچ گوشتی شارژی یک دلیل خیلی مهم برای محبوب بودن این ابزار می باشد.بنابراین شما می‌توانید از پیچ گوشتی شارژی هر جا که نیاز داشته باشید بدون استفاده از هیچگونه منبع استفاده کنید.پیچ گوشتی شارژی کاربر را قادر می سازد که در فضاهای بسیار کم بتواند کارش انجام دهد.

جمع و جور بودن

هیچ چیز بهتر از این نیست که ابزاری داشته باشید که به قدر کافی جمع و جور باشد تا بتوانید داخلی کیف خود گذاشته و به راحتی به هر جایی که می خواهید آن را ببرید.

پیچ گوشتی شارژی ریوبیایمنی کاربران و دیگر افراد

با توجه به اینکه ابزار شما دستی٬ برقی و یا شارژی می باشد ایمنی فاکتور بسیار مهم است.یکی از مزایای پیچ گوشتی شارژی نداشتن سیم است که بخواهید نگران سیم آن باشید.

قابلیت انجام کار در پروژه‌های مختلف

انواع کارهایی که پیچ گوشتی شارژی میتواند انجام دهد بسیار زیاد می باشد.استفاده از این ابزار کار را برای شما نسبت به انجام آن به صورت دستی ساده‌ تر خواهد کرد.جایی که پیچ گوشتی شارژی خواهد درخشید انجام پروژه های بزرگ بوده مخصوصاً در زمانی که استفاده از پیچ گوشتی دستی غیر ممکن باشد.از پیچ گوشتی شارژی برای انجام کارهای حرفه ای استفاده می شود که می توان به نجارها٬ متخصصان کامپیوتر و مبلمان ساز ها اشاره کرد.

پیچ گوشتی شارژی و انجام سریع کارها

یکی از ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم ذخیره کردن زمان شما بود. کاربران دیگر نیاز نیست نگران پیدا کردن منبع برق قبل از انجام کارشان باشند. همه چیزی که باید از آن مطمئن باشید پر بودن باتری پیچ گوشتی شارژی می باشد.

چگونه پیچ گوشتی شارژی مناسب انتخاب کنیم؟

هنگامی که می‌خواهید یک پیچ گوشتی شارژی تهیه کنید چندین نکته است که باید در نظر بگیرید و این ابزار را با یکدیگر مقایسه کنید.این فاکتورها مشخص می کنند که چه نوع پیچ گوشتی شارژی مناسب انجام کار شما می باشد.

اندازه

اندازه های مختلفی از پیچ گوشتی شارژی وجود دارد. بعضی از آنها کوچک و حتی اندازه جیب شما می باشد.این اندازه از پیچ گوشتی شارژی مناسب برای انجام کارهای سبک مانند سر کردن دستگیره در می باشد.مدل های دیگر این ابزار بزرگتر هستند می توانند برای انجام کارهای پیچیده تر حرفه ای یا حتی کارهای خانگی مورد استفاده قرار گیرد.برخی از افراد از اندازه های مختلف پیچ گوشتی شارژی برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

دسته مناسب

پیچ گوشتی های شارژی انواع مختلفی از دسته ها را دارند.اگر می خواهید پیچ گوشتی شارژی به راحتی در دستان شما قرار گیرد و دسته ای که چسبندگی بسیار خوبی دارد انتخاب کنید.دسته ی راحت از خسته شدن یا درد گرفتن دست شما جلوگیری می کند.دسته هایی که از با کیفیت ترین پلاستیک ها تهیه شده اند بیشترین احساس راحتی را به دستان شما می دهند و همچنین بیشتر عمر خواهد کرد.دسته های پلاستیکی گاهی اوقات می توانند از لرزش جلوگیری کنند اما به خاطر داشته باشید که به هنگام کار با این ابزار جوانب احتیاط را رعایت کنید.

پیچ گوشتی شارژی ریوبیولتاژ

مقدار ولتاژهای مختلفی برای پیچ گوشتی شارژی وجود دارد.چه ولتاژی برای شما مناسب است به نیاز شما و بزرگی کاری که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد.مثلاً زمانی که کار شما با چوب می باشد یک موتور کوچک و مقدار ولتاژ 3.8 مناسب انجام کار شما می باشد. اگر می خواهید کارهای سنگین انجام دهید از مدل های قدرتمندتر که حداقل ۱۲ ولت دارند انتخاب کنید.شاید به نظر برسد که مقدار ولتاژ بالا برای شما زیاد باشد اما زمانی که شما کارهای سنگین زیادی برای انجام دارید از انتخاب پیچ گوشتی شارژی با ولتاژ بالا خرسند خواهید بود.اگر شما هر روز از پیچ گوشتی شارژی استفاده می کنید پس پیچ گوشتی انتخابی باید حداقل ۱۸ ولت باشد.این قوی ترین موتوری است که می توانید داشته باشید و روزانه به طور مداوم از آن استفاده کنید.

باتری

عمر باتری یکی از مهمترین چیزهایی است که به هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی باید مد نظر داشته باشید.مطمئن شوید که باتری مناسب نیازتان تهیه می کنید.اگر گاهی اوقات از پیچ گوشتی شارژی استفاده می‌کنید پس عمر باتری مسئله مهمی نمی باشد اما اگر به صورت مداوم از آن استفاده می کنید باتری مناسبی انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد.

پیچ گوشتی شارژی بوشسرعت

پیچ گوشتی های شارژی با ولتاژ بالاتر  معمولاً سریع‌تر از پیچ گوشتی های با ولتاژ پایین هستند بنابراین اگر بهره وری و سرعت در کار خود نیاز دارید از مدل‌های با ولتاژ بالا استفاده کنید. برای کنترل بیشتر بر روی پیچ گوشتی شارژی می توانید از مدل‌های که سرعت پایین تری دارند استفاده کنید.

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی

در ادامه گروهی از ویژگی ها را معرفی می کنیم که پیش گوشتی شارژی می تواند در اختیار شما قرار دهد.

فرم پیش گوشتی شارژی

پیچ گوشتی های شارژی به سه شکل  مستقیم٬ تفنگی و ترکیبی از این دو حالت وجود دارند چه شکلی ترکیبی کاربردی ترین مدل میباشد.پیچ گوشتی شارژی مستقیم ساده‌ترین دسته را دارد.مدل تفنگی بسیار مناسب برای انجام کار در جاهایی که زاویه نامناسب و فضاهایی که امکان دسترسی به آنها سخت می باشد بسیار مناسب است.زمانی که شما پیش گوشتی شارژی داشته باشید که در هر دووضعیت کار شما را پیش ببرد متوجه خواهید شد که کار تان بسیار ساده تر خواهد شد.

سرعت متغیر

همانند دریل برقی سرعت متغیر به معنای کنترل بیشتر بر روی سرعت پیچ گوشتی شارژی شما می باشد.قابلیت سرعت متغیر کنترل بیشتری در اختیار شما قرار میدهد.یکی دیگر از مزایای این ویژگی٬ کمک به پیچ گوشتی شارژی برای سازگاری با انواع مواد و پیچ‌ های که شما میخواهید استفاده کنید می باشد.

گشتاور

نیروی چرخشی پیچ گوشتی شارژی گشتاور نامیده می شود.گشتاور لغت بسیار کاربردی برای انواع مختلفی از ابزار می باشد. با توجه به سایز پیچ گاهی اوقات شما نیاز به قدرت بیشتر برای باز یا بسته کردن پیش خواهید داشت.گشتاور پایین بسیار مناسب برای استفاده روزانه می باشد.هنگامی که شما کارهایی مانند بستن قطعات را انجام می دهید به نیروی گشتاور بالاتر انجام کارها را برای شما آسان تر می کند.

حرکت برعکس

قابلیت حرکت برعکس بر روی پیچ گوشتی شارژی شما را قادر می سازد همانگونه که راحت پیچ را بستید به همین سادگی پیچ را باز کنید. شاید به نظر قابلیت های بزرگی نباشد اما پیچ گوشتی های شارژی که این قابلیت را دارند انجام کار را برای شما بسیار آسان‌ تر می‌کنند.

سریع شارژ شدن باتری

اگر به دنبال باتری هستید که دارای عمر طولانی مدت٬ قوی و قابلیت زود شارژ شدن را داشته باشد به دنبال پیچ گوشتی شارژی بگردید که باتری لیتیوم یونی دارند.این باتری ها بادوام تر و عمر سه برابر بیشتری دارند.تعدادی از پیچ گوشتی های شارژی قابلیتی به نام شارژ شدن سریع دارند که قادر است در یک ساعت یا کمتر کاملا شارژ شود.اگر شما زیاد از پیچ گوشتی شارژی استفاده می کنید پس این ویژگی کمک شایانی به شما برای انجام کارهایتان می کند.

نور

برخی از مدل های پیچ گوشتی شارژی دارای چراغ می باشند و برخی دیگر این ویژگی را ندارند.نور LED به شما در روشن شدن محیط کارتان کمک می کند.این قابلیت کاربر را قادر می سازد که ببیند دقیقا چه کاری را انجام می دهد.

نور پیچ گوشتی شارژیضمانت

زمانی که شرکت های تولید کننده ی پیچ گوشتی شارژی ضمانت کالا را در اختیار شما قرار می دهند این اطمینان را به شما می دهند که ابزار خیلی خوبی تهیه کرده اید.همچنین ضمانت بازگشت کالا اطمینان بیشتری به کاربران می دهد تا در صورت نارضایتی از پیچ گوشتی شارژی یک مدل دیگر انتخاب کنند یا پول خود را پس بگیرند.

نگه داری باتری پیچ گوشتی شارژی

خرید باتری لیتیوم یونی

این مدل از باتری ها گران ترین مدل هستند اما سبک تر٬قوی تر و دارای عمر طولانی تر می باشند.

اجازه ندهید که شارژ باتری کاملا تخلیه شود

اگر می خواهید که باتری لیتیوم یونی شما عمر طولانی تری داشته باشید پس اجازه ندهید که شارژ باتری کاملا تخلیه شود و زمانی که شارژ آن به ۲۰٪ درصد رسید آن را به شارژ بزنید.

باتری را در دمای مناسب شارژ کنید

با وجودی که خیلی ها از این مسئله آگاهی ندارند اما درجه ی مناسب برای شارژ باتری وجود دارد. دمای ۴۰ تا ۸۰ درجه مناسب ترین حالت برای شارژ باتری می باشد.دمای بسیار سردتر یا گرم تر می تواند باعث تغییرات شیمیایی در باتری شما شود.

پیچ گوشتی شارژی با دو باتری تهیه کنید

اگر شما خیلی زیاد از پیچ گوشتی شارژی استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که دو باتری داشته باشید.در حالی که از یک باتری استفاده می کنید باتری دیگر در حال شارژ شدن می باشد و باعث می شود تاخیری در انجام پروژه هایتان به وجود نیاید. اگر شما به صورت پکیج این ابزار را تهیه کنید تنها یک باتری خواهید داشت و ما مصرانه به شما پیشنهاد می کنیم باطری دوم تهیه کنید.

پیچ گوشتی شارژی یک ابزار بسیار ضروری می باشد که انجام کارها را برای شما بسیار آسان‌ تر می‌کنند.وقتی که شما سریع تر٬ ایمن تر و دقیق تر پیچ ها را در جای خود قرار دهید ٬قطعاتی که به هم وصل می کنید بسیار مستحکم تر خواهند بود.همچنین این ابزار باعث می‌شود که کاربران توانایی خود را این که خیلی خسته شوند حفظ کنند.

نتیجه گیری

شما متوجه خواهید شد که پیچ های گوشتی شارژی انجام کارها را برای شما بسیار آسان‌تر می‌ کنند اگر اکثر روزها مجبور به استفاده از این ابزار هستید.اگر می‌توانید قبل از خرید پیچ گوشتی شارژی به یک فروشگاه ابزار بروید و چندین مدل از این ابزار را در دستان خود بگیرید ببینید که چه  احساسی دارید. برخی افراد پیچ گوشتی مستقیم و بخشی دیگر پیچ گوشتی تفنگی را می پسندند.در دست گرفتن پیچ گوشتی شارژی ایده مناسبی برای انتخاب  درست مدل مورد نظر شما می باشد.

اگر شما امکان در دست گرفتن پیچ گوشتی شارژی را ندارید ویدیو ها و بررسی های این ابزار را مشاهده کنید.آنچه که خواندن بررسی ها احساس در دست گرفتن این ابزار را به شما نمیدهد اما شما می توانید آنها را در عمل ببینید  و نظرات افراد در مورد پیچ گوشتی شارژی مورد نظرتان را مطالعه کنید.

محصولات مرتبط در یوتول

1 دیدگاه

  • محمدحسین پاسخ

    ممنون از سایت خوبتون تو خرید بهم خیلی کمک کرد
    بعد از خرید فهمیدم بزرگترین اشتباه تاریخ رو انجام دادم
    از برند سالینو پیچ و مهره خریدم با یه دریل هرز شده پیچه
    به دوستان توصیه می کنم سالینو نخرن به نظرم جهان پیچ صنعت توشون بهترینه البته برندای خارجی مثل لوزکو هست اما قیمتشون بالاست نمی صرفه

    15 آگوست در 11:34 ب.ظ

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: