بهترین های ابزار شارژی کدامند؟

مجموعه ابزار شارژی

بهترین های ابزار شارژی کدامند؟

مجموعه های ابزار شارژی ، برای شروعِ ساختنِ یک مجموعه ی ابزار جدید، و یا کامل کردن مجموعه ابزار قبلی، برای بسیاری از کاربرها، از تازه کارهایی که قصد دارند کارهای فنّی شان را خودشان انجام دهند، تا کسانی که آخر هفته هایشان را صرف کارهای فنّی می کنند، بسیار با ارزش اند .

 

برترین مجموعه های ابزار شارژی

اگر می دانید که یک مجموعه ی بزرگ از ابزار می خواهید؛ و نمی خواهید برای تکّه به تکّه جمع کردن آن زمان و پول خرج کنید، مجموعه های ترکیبیِ ابزار، بسیار مفید و ارزشمند خواهند بود. علاوه بر این، وقتی که قصد خریدِ چند ابزار شارژی را دارید، همیشه بهترین کار این است که باتری ها همه از یک نوع باشند. یک مجموعه ی ابزار شارژی، شما را آماده  و مهیّای شروع به کار می کند.
مجموعه ی ابزار شارژی را بر اساس ابزارها، لوازم جانبی و توان مورد نیازتان انتخاب کنید. به دنبال مجموعه هایی بگردید که باتری اضافی داشته باشند؛ و از مجموعه هایی که حاوی ابزارهایی هستند که نمی توانید آن ها را به صورت جداگانه خریداری کنید، دوری کنید.این ها چند مجموعه ی مورد علاقه و برگزیده ی ما هستند.

مجموعه ی کامل ابزار شارژی لیتیوم یونی وان پلاس ۱۸ ولت ریوبی(6 عددی)

Ryobi 18-Volt ONE+ Lithium-Ion Ultimate Combo Power Tool Kit 6-Tool

ابزار شارژی ریوبی

ریوبی، به خاطر ساختن ابزارهایی با کارایی بالا و با قیمت معقول و مناسب، شهرت و اعتبار زیادی پیدا کرده است. سیستم ریوبی 18 ولتی وان پلاس (ONE+™)، مجموعه ی کاملی از ابزار شارژی است که انرژی الکتریکی خود را از باتری های لیتیوم یونی وان پلاس، که کارکردی بالا دارند، فراهم می کند. این باتری ها، زمان کار ابزار را به اندازه ی زیادی بیشتر می کنند؛ شارژ را بیشتر نگه می دارند؛ و سبک هستند. بیش از 50 ابزار فوق العاده ی وان پلاس، قابلیّت استفاده از این نوع باتری را دارند.

این مجموعه ی ابزار شارژی ، شامل یک ارّه ی دیسکیِ دارای لیزر است؛ که برای بهبود دقّت برش استفاده می شود. دریل، جمع و جور بوده و برای انجام هر کاری، به اندازه ی کافی پر قدرت است. پیچ گوشتی چکّشی، با داشتن گشتاور فوق العاده ی 1600 اینچ-پوند، از پس سخت ترین کارها بر می آید. ابزار چند کاره، با قابلیّت اتّصال ابزار های مختلف، تطبیق پذیر ترین همه کاره ی 18 ولتی در بازار است. این پایه، با استفاده از تبدیل همه منظوره اش ، امکان اتّصال لوازم جانبی تمامی برند های معروف را ایجاد می کند. ارّه ی افقی بر، خستگی دست کاربر را کم می کند؛ و کفشک قابل تنظیم و قابل چرخش آن، امکان کنترل عمق برش و استفاده ی بهینه تر از تیغه را فراهم می آورد. چراغ قوّه، طرّاحی چند کاربرده ای دارد؛ که موجب ایجاد تنوّع در نوردهی آن می شود. این ها، تقریباً همه ی ابزارهای مورد نیاز حرفه ای ها و کسانی است که علاقه ی زیادی دارند که کارهای فنّی شان را خودشان انجام دهند.

مجموعه ی دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی لیتیومی 20 ولت دیوالت

Dewalt 20v Lithium Drill Driver/Impact Combo Kit

ابزار شارژی دیوالت

مجموعه ابزار شارژی 20 ولتی دیوالت، یکی از قوی تری خانواده هایِ ابزار موجود در بازار است. اگر قصد دارید تازه با دنیای دیوالت آشنا شوید، این مجموعه ی ابزار دوتایی، شامل یک دریل پیچ گوشتی قدرتمند و یک پیچ گوشتی چکشی است؛ که توانایی انجام هر پروژه ای را برایتان دارد. به علاوه ی این ها، دروازه ی ورودتان به یک خانواده ی خیلی بزرگ تر خواهد شد.

مجموعه ی ابزار شارژی لیتیوم یونی 12 ولت بوش(دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشی)

Bosch 12-Volt Lithium-Ion 2-Tool Combo Kit Drill/Driver and Impact Driver

 

ابزار شارژی بوش

مجموعه ابزار شارژی 12 ولتی زیادی در بازار وجود ندارد که بتوانید بین آن ها انتخاب کنید؛ امّا این دریل پیچ گوشتی و پیچ گوشتی چکشیِ 12 ولتِ بوش، یکی از بهترین هاست. این مجموعه، شامل یک دریل پیچ گوشتی 12 ولتی است؛ که سرعتی تا 1300 دور در دقیقه دارد؛ و همینطور یک پیچ گوشتی 12 ولتی، که می تواند سرعتی تا 2600 دور در دقیقه داشته باشد. همچنین، مجموعه ی ابزار شارژی بوش حاوی دو باتری و یک شارژر 30 دقیقه ای است؛ بنابراین، هیچ وقت بدون شارژ نخواهید ماند.

 

مجموعه ی ابزار شارژی لیتیوم یونی ماکیتا مدل XT1500

Makita XT1500 18V LXT Cordless Combo Kit 15 Piece

 

ابزار شارژی ماکیتا

اگر می خواهید کارگاه کارتان را یک بار تجهیز کرده و مدّت ها از آن استفاده کنید، این مجموعه ی ابزار شارژی 18 ولتِ 15 عددی ماکیتا را بررّسی کنید. این مجموعه، شامل ابزارهایی برای دریل کاری، پیچ کاری، بستن، بریدن و سمباده زدن است. مجموعه، 4 باتری، 2 شارژرِ دارای قابلیّت شارژ سریع و دو کیف حمل و نقل بزرگ برای همه ی ابزار های جدیدتان دارد.

مجموعه ی ارّه ی دیسکی و دریل پیچ گوشتی لیتیوم یونی20 ولت بلک اند دکر

Black + Decker 20-Volt MAX Lithium-Ion Drill/Driver and Circular Saw Kit

 

ابزار شارژی بلک اند دکر

اگر به یک ارّه ی دیسکی مناسب برای کار های سبک احتیاج دارید، این مجموعه ی ابزار شارژی بلک اند دکر باید مناسب نیاز های شما باشد. علاوه بر ارّه ی دیسکی، مجموعه شامل یک دریل پیچ گوشتی که جزء اساسی هر مجموعه ابزاری است، می باشد.

ابزار شش عددی لیتیوم یونی 20 ولت پورتر کابل همراه با شارژر یو اس بی

Porter-Cable 20V Max Lithium Ion 6-Tool Combo Kit with USB Charger

 

ابزار شارژی بلک اند دکر

مجموعه ی ابزار شارژی پورتر کابل، یک انتخاب خوب برای پکیجِ ابزار 20 ولت است. مجموعه، علاوه بر شش عدد از محبوب ترین و کاربردی ترین ابزار شارژی، حاوی یک شارژرِ یو اس بی هم هست؛ که انرژی اش را از همان باتری 20 ولتی که روی دریل تان کار می کند، تأمین می کند. امتیازی که برای کار در خارج از کارگاه به کارتان خواهد آمد.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: