بهترین دریل شارژی های بازار کدامند؟

دریل شارژی

بهترین دریل شارژی های بازار کدامند؟

هنگامی که شما به دنبال پیدا کردن یک دریل شارژی مناسب هستید ممکن است به خاطر وجود انتخاب های زیاد به راحتی سر در گم شوید.ویژگی هایی که یک دریل شارژی باید داشته باشد را در نظر بگیرید و ببینید چه دریلی مناسب کار شما می باشد.در اینجا به بررسی سه دریل شارژی برتر در بازار می پردازیم.

معرفی دریل شارژی های برتر بازار

۱)Makita XPH012

این مدل از دریل شارژی ماکیتا بسیار قدرتمند می باشد که نیروی گشتاوری ۴۸۰ پوندی به وجود می آورد و دارای دو سرعت متغیر می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا دامنه ی وسیعی از کار را انجام دهد.دریل شارژی ماکیتا همچنین دارای قابلیت دریل چکشی نیز می باشد که مناسب برای انجام کارهای سخت می باشد.این دریل دارای طراحی ارگونومیک است و کمی بیشتر از ۸ اینچ طول دارد.

دریل شارژی ماکیتا۲)Dewalt DC970K-2

این مدل دریل شارژی دیوالت نه تنها یکی از بهترین دریل ها می باشد بلکه یکی از پرفروش ترین ها نیز می باشد.موتور قدرتمند این دریل فضای کمی را اشغال می کند و به کاربر امکان استفاده ی راحت از این دریل را می دهد به خصوص زمانی که باید در فضاهای کوچک و به مدت طولانی می خواهید کار کند.دریل دیوالت بسیار مناسب برای دریل کردن فلز٬چوب و پلاستیک و همچنین ساخت کابینت می باشد.

دریل شارژی دیوالت۳)Bosch DDS181-02

اگر چه این مدل کمی گران تر از دو مدل معرفی شده می باشد اما بسیار مرغوب می باشد و نام بوش یکی از آنهایی است که حرفه ای ها به این مارک علاقه دارند.دریل شارژی بوش جمع و جور بوده و دارای وزن کمی می باشد.این دریل دارای باتری ۱۸ ولتی می باشد که قدرت زیادی برای انجام کاری های سنگین فراهم می کند.

دریل شارژی بوش

۴.Ryobi P208B

دریل پیچ گوشتی ریوبی مدل P208B برای داشتن بیشترین حد از راحتی و بالاترین عملکرد طراحی شده است. این دریل پیچ گوشتی بسیار سبک است و تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد. نه تنها افراد استفاده کننده از این ابزار شارژی ریوبی احساس خستگی زیادی پیدا نمی کنند بلکه به افزایش خلاقیت آنها هم منجر می شود.

نتیجه گیری در مورد دریل شارژی

هرکدام از دریل های معرفی شده انتخاب بسیار مناسبی می باشد چه شما حرفه ای باشید چه شخصی که برای استفاده های خانگی نیاز به دریل شارژی دارید.تمام این دریل های شارژی دارای کیفیت بسیار بالا و ویژگی های زیادی می باشند که به راحتی قابل استفاده هستند .هنگامی که به دنبال دریل شارژی مناسب می گردید مطمئن باشید که هر یک از این سه مدل بسیار مناسب می باشند.

محصولات مرتبط در یوتول

بهترین دریل های شارژی

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: