برترین برندهای ابزار قدرتی کدامند؟

بهترین برند ابزار شارژی

برترین برندهای ابزار قدرتی کدامند؟

هنگامی که در مورد ابزارهای قدرتی فکر می کنید تنها نام چند برند به ذهن شما خطور می کند که این برند ها اعتبار و کیفیت به دنبال دارند. ابزارهای قدرتی یک سرمایه گذاری می باشند. هنگامی که شما ابزار برقی و شارژی تهیه می کنید از این ابزار انتظار دارید که دارای عمر طولانی باشد و بتوانند در کارهایی که شما مد نظر دارید به بهترین شکل قابل استفاده باشند.

برندهایی که در ادامه آمده از بهترین های مارک های ابزار هستند. شهرت ابزارهای قدرتی باعث اولویت آنها می شود در اغلب موارد افراد با این حرف موافقند پولی که پرداخت می کنید ارزشش را دارد. این برندها به مشتریان خود ثابت کردند که ابزارهای شان دارای بالاترین کیفیت بوده و می‌توانند نهایت انتظارات را برآورده کنند.

1. ریوبی Ryobi

ابزار شارژی ریوبیشرکت ابزار ریوبی متعلق به صنایع تک ترونیک می باشد که مرکز آن ها در هنگ کنگ است.ابزار آلات ریوبی به صورت انحصاری فقط توسط فروشگاه صورت می گیرد. ابزار ریوبی نگاه متفاوتی نسبت به افراد دارد. رنگ سبز روشن و سیاه علامت تجاری ابزار شارژی ریوبی می باشد. ریوبی تنوع بسیار خوبی از ابزارها را دارد که نه تنها برای شما کیفیت به ارمغان می آورد بلکه قدرت خرید بسیار خوبی هم خواهید داشت. برای اکثر افرادی که بودجه نسبتاً زیادی ندارند شاید ابزار ریوبی یک انتخاب بسیار مناسب باشد. نه تنها این ابزار بسیار مقرون به صرفه می باشد بلکه پیدا کردنش بسیار آسان است زیرا فروشگاه های محلی Home Depot بسیار زیادی در همه جای آمریکا وجود دارد و همچنین در ایران می توانید از فروشگاه یوتول تهیه کنید.

2. ماکیتا Makita

ابزار ماکیتا

یک برند دیگر که شهرت بسیار خوبی در ابزار قدرتی دارد ماکیتا می باشد. افراد بسیار زیادی هستند که علاقه مند به خرید ابزارهای ماکیتا می باشند. شرکت ماکیتا در سال ۱۹۱۵ در ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد و کارخانه هایی در سرتاسر جهان تاسیس کرده است. این شرکت به واسطه محبوبیت ابزارهای قدرتی اش  توانسته بیلیون‌ ها دلار فروش داشته باشد. ماکیتا با واسطه رنگ آبی و قرمز شناخته می شود. محصولات ماکیتا را می توانید در اکثر ابزار فروشی ها پیدا کنید. ابزارآلات ماکیتا قادر هستند تا تمام کارهای شما را به نحو احسن انجام دهند.

بیشتر بدانید چگونه پیچ گوشتی شارژی باکیفیت بخریم؟

3. دیوالت Dewalt

ابزار دیوالت

شرکت ابزارآلات دیوالت از سال ۱۹۲۴ فعالیت خود را آغاز کرد. ابزار های شارژی و برقی دیوالت به خاطر سخت جان بودن ابزارهای شان به خودشان افتخار می کنند. شرکت ابزار دیوالت یکی از شاخه های شرکت بلک اند دکر می باشد. علاوه بر فروش ابزارهای قدرتی مناسب برای صنعت و استفاده شخصی، برند دیوالت ابزارآلات کار با چوب هم تولید می کنند. در حال حاضر شرکت دیوالت دارای کامل ترین مجموعه ابزار های قدرتی در سطح بازار می باشد.ابزار آلات دیوالت در نزد پیمانکاران بسیار محبوب می باشد. همچنین برند دیوالت  با طرح رنگی زرد و مشکی شناخته می شود.

4. میلواکی Milwaukee

ابزار میلواکی

شرکت ابزار میلواکی نوآوری های بسیار زیادی در صنعت ابزار به وجود آورده است که در بازار ابزار از این نوآوری ها بسیار استفاده می شود. برند ابزار میلواکی به خاطر لوگوی قرمز رنگ به خوبی شناخته می‌شود. ابزار میلواکی به طرز غیر قابل تصوری محبوب می باشد که دارای سیستم وفاداری مشتری می باشد که جایی برای دیگر برندها نمی‌ گذارد. حال حاضر برند میلواکی متعلق به شرکت تک ترونیک می باشد که همان شرکت صاحب ابزار قدرتی ریوبی است.

لطفا مطلب بعدی را هم بخوانید بهترین ابزارهای شارژی کدامند؟

محصولات مرتبط

دیدگاه (4)

  • adipmg پاسخ

    سلام مطالب خوب و اموزنده ای بود. از سایت ماهم دیدن کنید. http://www.sanaat.ir

    22 می در 2:01 ب.ظ
  • کاپ کالا پاسخ

    سپاس از شما و مطلب کاربردی تون

    4 ژوئن در 7:15 ب.ظ
  • سعید پاسخ

    سلام من کارم نصب دوربین مداربسته و تجهیزات اینترنته.
    سرکارم با اهن الات و مصالح هست.چه دریلی پیشنهاد میدین که جوابگو خوب کارم باشه و قیمتش هم بالا نباشه.

    3 مارس در 8:42 ق.ظ
  • بیک نیک پاسخ

    من دمنده ای ماکیتا دارم خیلی راضی ام ازش

    18 سپتامبر در 11:36 ق.ظ

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: