دریل برقی انتخاب کنیم یا شارژی؟

دریل برقی انتخاب کنیم یا شارژی؟

هنگامی که صحبت از دریل های الکتریکی به میان می آید نجاران،پیمانکاران و استادکارانی هستند که از هر دو دریل شارژی و دریل برقی استفاده کرده باشند. هر یک کم یا زیاد مشابه یکدیگر هستند اما مناسب شرایط متفاوت می باشند که بر اساس قدرت و راحتی انتخاب می شوند. دریل های برقی قدرت بیشتری تولید می کنند در حالی که دریل های شارژی برای انجام کار در مکان هایی که استفاده از دریل برقی امکان پذیر نیست یا بحث قدرت مطرح نمی باشد بسیار راحت تر است.

دریل برقی انتخابی قدرتمند

یک دلیل باعث برتری دریل برقی نسبت به مدل شارژی می شود. در دریل برقی شما نیازی به باطری و شارژر ندارید. دریل شارژی به خاطر باطری اش سنگین تر و حجیم تر می شود. علاوه بر این شما همیشه باید باطری اضافه در کیف ابزار خود داشته باشید تا به هنگام تمام شدن باطری آن را تعویض کنید.

کار با دریل برقی

اگر مسئله ما نیرو باشد بدانید که دریل برقی نیروی گشتاوری را به طور ثابت برای شما فراهم می کند. اگرچه مدل های بسیار با کیفیت انواع دریل شارژی در دسترس هستند اما دریل های برقی توانایی های قابل اطمینان تری در دریل کردن دارند. نیروی چرخشی به وسیله ی جریان الکتریکی ثابت تولید می شود پس محدودیتی بر حسب ولتاژ وجود ندارد.اگر از یک پیمانکار یا نجار بپرسید که میان دریل برقی یا شارژی کدام را انتخاب می کنند آنها دریل برقی را انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بدانید راهنمای خرید دریل برقی مناسب محل کار

دریل شارژی انتخابی بی دردسر

از طرف دیگر و بر حسب راحتی دریل شارژی بدون شک از همتای برقی خود راحت تر است.بسیاری از دریل های شارژی به همراه ویژگی های زیادی تولید شده اند که حرکت در خلاف جهت،کلاج قابل تنظیم دستی و حالت چند سرعته از آن ویژگی ها می باشد.قدرت آنها به وسیله ی ولتاژ ذخیره شده ی درون باطری مشخص می شود. به طور معمول ولتاژ دریل های شارژی بین 9.6 ولت تا 28 ولت می باشد و هرچه ولتاژ پایین تر باشد قدرت نیز کمتر است.

سوراخ کردن با دریل شارژی

چیزی که باعث برتری دریل های شارژی می شود قابل جا به جایی و حمل کردن آن است اما این در صورتی است که باطری دریل شارژ شده باشد. به خاطر نداشتن سیم مثل دریل برقی، با توجه به کار شما می تواند یک امتیاز مثبت باشد و این می تواند یک انتخاب جایگزین برای پیمانکاران و استادکاران باشد. در حالی که دریل برقی در اکثر مواقع برای کارهای سنگین استفاده می شود مدل شارژی برای انجام سریع کارها برای جاهایی که دسترسی پذیری سختی دارند بسیار مناسب می باشد و با یک باطری یدکی همیشه آماده به کار خواهند بود. دریل های شارژی به این دلیل که به ندرت برای کارهای سنگین استفاده می شود شما قاعدتا موتور آن را تحت فشار قرار نمی دهید.

بیشتر بدانید بهترین دریل شارژی کدام است؟

هم دریل شارژی و هم دریل برقی هر کدام به رفع نیاز چه در کارگاه و چه در کارهای بزرگتر می پردازند. دریل های برقی قدرتمندتر هستند و نیروی چرخشی ثابتی تولید می کنند اما دریل های شارژی برای انجام سریعتر کارها در جاهایی که نیاز به قدرت زیاد نیست یا برای راحتی به جای اینکه خود را اذیت کنید تا سیم دریل را باز کنید و به برق بزنید مناسب است.در نتیجه دریل های برقی انتخابی صحیح و مناسب برای کارهای سنگین و دریل شارژی جایگزین خیلی خوبی برای دریل برقی جهت کارهای سبک می باشد.

محصولات مرتبط در یوتول

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: